2014-01-28 Some things about today

 
 
Dagens ris 
- Förkylningen är värre. Igen. 
- Fryser fortfarande efter promenaden, kom in för cirkus en halvtimma sen.
 
Dagens ros
- Är på glatt humör
- Det snöade idag
- Har minsann en VeckoRevyn som väntar på mig, mjehe
- Luktar mat här hemma. Hungriiig
 
Slänger in 5 snabba om mig också när jag ändå är på hugget
- Jag stör mig otroooligt på felstavningar/särskrivningar. Helt sinnes
- Jag är väldigt sällan långsur, så onödig energi att vara sur/arg.
- Har alltid avskytt massage tills häromdagen, faktiskt. Nu vill jag ha det hela tiden, haha.
- Jag hatar att diskutera, är faktiskt jättedålig på det. 
- I över 6 år bad jag om hjälp med svenska ordförståelsen, fick den aldrig. 
 
Hi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HÄR KAN DU SKRIVA OM DIG SJÄLV.

RSS 2.0