2014-01-27 Frukostmuffins

 
Startar dagen med att kliva upp för tidigt. en hel jäkla timma. För. Tidigt. 
Har det där lilla problemet att när jag väl vaknat så kan jag inte somna om, om jag inte ligger i 40graders feber eller någonting i den stilen. 
Hann iallafall med en städ- och jobbdag, inte alltför spännande. Kanske delar med mig av recept till frukostmuffinsen jag håller på nu, Går helt bananas när jag äter dom, lättsamt på morgonen när man är för lat för att bre mackan. 
På tal om det, nu är dom klara, tjingeling!
 
starting the day by waking up too early. One whole fucking hour, and I'm the kind of person who can't fall back asleep once I'm awake.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HÄR KAN DU SKRIVA OM DIG SJÄLV.

RSS 2.0