2014-01-24 förkylningshelvete

 
Känner att uppdateringen hellre får vänta än att jag lägger upp halvtaskiga blogginlägg som knappt är värda att läsas igenom. 
Har senaste 3 dagarna jobbat, städat, vart ute på promenader och dragit på mig "mer" förkylning. 
Huvudet är tungt, halsen ur funktion och min röst knappt befintlig. 
Just nu lever jag på mina kvällar då jag får krypa ner i sängen och bara finnas till, att Lucas kommer ikväll och tanken på att det är helg. 
 
The update sucks, I know. But I rather leave it empty than fill it with texts that isn't even worth reading. 
The last days I've been mostly at work. And I'm sick, so I just want to go back to bed.

Kommentarer
Postat av: Ida

Älskar dina rubriker, det att du skriver datumet, awesome ^^
Hoppas du kryar på dig och har riktigt kul med Lucas ^^

Svar: taaack! gillar det jag me ;)
Sara

2014-01-24 @ 20:16:05
URL: http://www.sotiga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HÄR KAN DU SKRIVA OM DIG SJÄLV.

RSS 2.0