2014-01-22 Älskade du

 
Spenderade en sväng i hundrastgården med Ida och Akira. Tabbade mig lite och trodde det var varmare ute än det var, så Akira frös ganska snabbt utan täcket så besöket vart inte alltför lång. 
Hann iallafall med det viktigaste, slut på springenergi för hunden, pratat och fotat med Ida. Himla mys.
Nu ligger både jag och hund i sängen och bara njuter. Har hunnit med storstädning, tvätt, disk, matlagning tills nu så kroppen känns helt slut. Jag som skulle vila upp mig och bli frisk, pfff. 
 
Förra inlägget ser ut att ha skrivits på fyllan, men så är icke. Har köpt ett minitangentbord/touchmus i ett, så satt i sängen och skrev inlägget utan att riktigt se vad jag höll på med, haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HÄR KAN DU SKRIVA OM DIG SJÄLV.

RSS 2.0