2014-02-18 Explosion

 
- Om tre dagar får jag äntligen sova bredvid dig. 
 

Man lär sig av sina misstag är ju något alla måste ha hört någongång. minst. 
Men istället för att lära er av era misstag kan ni väl lära er av mina också;
 
Se till att du har alla ingredienser hemma när du ska baka. Tror jag skapade ett helt nytt recept idag.
- Om du någonsin får chansen att jobba inom förskolan, se då till att varenda kotte pissar innan ni går ut. 
- Stäng av tvn innan du somnar. Att vakna av att det exploderar i någon actionrulle mitt i natten är knappast bra för hjärtat. 
- För att tala om sömn, ladda inte ner simpsonsspelet till telefonen om du inte vill att homer ropar såfort någonting händer i spelvärlden.
 

Hoppas ni vart något klokare av dethär, om inte så blev jag det. Nu ska jag mysa, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HÄR KAN DU SKRIVA OM DIG SJÄLV.

RSS 2.0