2014-02-06 sunset

 
Har egentligen tusen olika bortförklaringar till varför jag inte fotat någonting spännande att liva upp bloggen, men jag är rak på sak och säger att vädret är skit, jag har jobbat en hel del och suttit i skolan. Sedärja.
Därav en finfin bild från i somras, solnedgångar må ju vara hur fina som helst. ♥
 
Vaknade upp med en energi som skulle kunna jämföras med kor som släpps ut på bete för sommaren. Eller nått.
Städat, tvättat, städat mer, diskat, rastat hund, städat klart. Måste skaffa eget place snart, blir ju galen. Vill ha rent runtomkring mig. 
Imorgon är jag ledig så ska utnyttja den till fullo (om jag inte rings in på jobb, dvs).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HÄR KAN DU SKRIVA OM DIG SJÄLV.

RSS 2.0